søndag 12. august 2007

2 nye kort (med pyntepapir fra Lena)

Jeg har vært så heldig at Lena tenkte på meg når hun var og handlet i ferien sin.. Så det er hun som har kjøpt disse fine papirene til meg.. Er jeg ikke heldig vel..
Tusen takk Lena:)





Dette kortet sendte jeg i posten i dag.. Det skal være til noen som har bryllupsdag på mandag. Håper det kommer frem i tide,- og håper dere får en kjempe koselig dag sammen. (..Vi kommer på fredag..)
Og jeg har blitt så inspirert av anita som pynter kortene sine på baksiden også..
jeg fikk jo bursdags kort av inger marie, og hun hadde sånn et fint håndlaget stempel på baksiden..



Og enda heldigere er jeg som har så mange snille venner som sender så fine trykk til meg.. Er super glad for det.. Tusen takk *smiler*




og jorunn nå har jeg fått diesene. Jeg måtte jo bare ha noen til hi hi. Utrolig så inspirert man blir når man får noe nytt.....







I dag har jeg og barna vært hos en veninne. De koste seg med is og snop, og vi var på hobby rommet og malte litt. (Men det ble ikke mer enn 4 figurer..) Men vi stor koste oss.. stemplet, stanset ut dies, drakk brus, spiste drops fra en stor bøtte....ja vi har rett og slett kost oss en hel haug:)

Ha en kjempe fin helg alle sammen
God klem fra Elisabeth .

12 kommentarer:

Unknown sa...

Wow...så råfotte kort du har laga!! Nydelig gjennomført med pynting både utvendig og invnendig! Lekkert! Flott fargelagt også!

Ny farge på bloggen også!! Flott var den.... Eg har ein link til ein blogg som forklarer korleis du skal legge inn heading hvis du vil ha den....Er på engelsk men veldig greit forklart!

Tusen takk for koselige kommentarer i bloggen min!! Håper dei har kosa seg på jakt denne helga også!!

Ha en fortsatt fin søndag!

Anonym sa...

Elisabeth, hvordan kommer du på alt dette? De kortene var råflotte! Nå må jeg sette meg ned i kveld og prøve å få til et kort til barnehagen. Marianne har sine siste dager der nå. Ble kjempeinspirert av dette altså! De arkene var kjempefine altså, he he. Jeg har noen av dem jeg også:) Og det er en selvfølge at jeg kan handle til deg når jeg er på reis. Jeg skal til Stord neste helg. Er det noen butikker der tro?

Klem fra Lena

(Favvis)Maria sa...

åhh.. så fint!

emilia in Taiwan sa...

These two are beautiful from the cover to the bottom!

PS It seems to me that the second card is slightly different since the stamped image...I am not sure about it but it look good!

Anonym sa...

wow!!!så fina välarbetade kort du gjort.Tack för det fina du skrev i bloggen,blev så glad.Vem vet vad som kommer på posten till dig framöver när det gäller smycken??Hihi...Älskade verkligen bröllopskortet,jag har inte dessa stämplarna,men har sneglat lite,för de är verkligen så superfina!
Vi har haft en intensiv helg,jag och Tindra(hon är 5 år),var och kikade på en utställning av quiltade täcken och annat som mormor+hennes kvinnogäng hade gjort,sen kom pappa Daniels kompis långväga ifrån och stannade hela helgen.Jag som alltid brukar försöka städa på lördag förmiddag och tvätta på söndag eftermiddag,hann inget av det,men oj vad kul det var!Vi spelade flera omgångar av buzz till playstation på lördagen och det var supernice!Ser på bilden att ni också haft fullt upp,hur länge håller jakten på?
kram kram!!

Anonym sa...

Flotte kort igjen! Du er kjempe flink! Klør veldig i fingrene etter å få lage noe igjen jeg også, men det er da søren meg ikke mange nok timer i døgnet! Snille lena! Kjekt å få slike overraskelser!

?? sa...

Nydelige kort igjen....
Du er så flink..
klemmer fra Ellen K

Anonym sa...

Hei!
Vad många underbara kort som du skapat medans jag vart i Grekland och latat mig : D
Alla korten är superduperfina. Snygga dekos, papper etc. Snyggt med baksida på korten.
Kram kram kram

Inger Marie sa...

Heiii vennen min!!

Tusen tusen takk for meldingen i bloggen min, blir såå glad ..
ÅÅÅ herlighet sååå nydelige kort du har laget. Er stum av beundring, du er så utrolig flink. Har jo sett de før på et lite bilde, men å se de her er enda flottere og da kan jeg jo bare tenke meg hvor flotte de er i virkeligheten.
Og de store hjertene og blomstene er jo bare såå nydelige.

Tenker Kristian var stolt når han kom fra jakt med denne bukken ja, det må jo ha vært så gøy!!
Selv om jeg og ser helst at disse små rådyrene springer rundt i skogen :)

Ha en flott dag vennen min, så snakkes vi snart. Har gjort klar platene til deg!!
Og du har fått mail...håper jeg!!


Go klem fra Inger Marie

Anonym sa...

Hej vännen och är det med dig. Här är allt OK. Solsken och sommar! Vilka fina kort du har gjort. Underbara detaljer, fint målat och snyggt komponerat. Gillar hjärtanen på det översta kortet. Är dom utstansade? Har du beställt stämplar från Art Impressions någon gång? Tycker dom har såååå kul stämplar.
Kramar till dig från mig/Gunilla

Bettan sa...

Villka jättefina kort du gjort!
Tyvärr så kan jag inte hjälpa dig med den nya fotoramen som jag har på min blog. Det fick min dotter göra för mig. Men jag kan ju fråga om hon vill hjälpa till.

Ha en bra dag. KRAM

Casa Ottman sa...

Så underbara kort! Och vad fina papper :)
Kram
helena

Her er noen av mine layouts