mandag 3. september 2007

Her er en liten utfordring til dere..

Hei hei alle sammen..
I dag har jeg vært så heldig å få kjøpe dette fine bordet og disse fine stolene av en veninne av meg som holder på å pusse opp stuen sin.. og da ville hun ha nye møbler..
Jeg tenkte jeg ville spørre dere om hvor mye jeg måtte gi for disse møblene.. Det er ca 1 1/2 år gammelt.. Den som kommer nærmest skal få en overraskelse i posten..
Så kom igjen å tipp summen.. Onsdag kl 1900 legger jeg ut hvem som er den heldige å motta en overraskelse..
Ha en fortsatt fin kveld alle sammen..
Klem fra Elisabeth

16 kommentarer:

Zarah sa...

Um... Lika mycket som vi gav för vårt tror jag. 400:-
(Fast det var en helt annan stil och bara fyra stolar och... men ändå. Man ska alltid ha en anledning till allt! *skrattar*)
Ursnygga är de iaf - och helt klart värda mycket mer än min gissning!

Bettan sa...

Fina möbler du fått!
Jag gissar på 1000:-


HA DE GOTT! Kram

Anonym sa...

Hei Elisabeth!
Stilig da! Prisen ja.... Siden det er fra en veninde er det sikkert ikke så ille pris, så jeg gjetter 800,-
Ha en fin dag!

Anonym sa...

Hallo vännen!
Hmm svårt det där. Eftersom du är en så härlig och snäll person har du säkert fått ett bra pris, men hur mycket. Kanske 600 kronor. Vad jag gillade ditt trekantiga kort. Så snyggt dekorerat och vilka härliga löv du använt. HÖST-fint.
Kram på dig och det så bra/Gunilla

aase sa...

Jeg tipper du har gitt kroner 1500,- for dette jeg da!!!

Inger Marie sa...

Heiii vennen!!

Så flott spisestue du har fått kjøpt deg,gratulera.
Jeg tipper du har betalt 500 for den ;)
Litt mindre enn hva jeg brukte på klær...hihi.

Tusen takk for den laaange koslige telefon samtalen i går. Alltid så koselig å prate med deg. Blir så godt humør, enda bedre enn jeg var fra før. I går var det jo bare en aldeles herlig merkelig dag...knis.
I dag har jeg faktisk ikke gjort så mye, er begynt å lage litt skisser til NM oppgaven. Begynner å få noen ideer :)
Men kjenner du meg rett vet du vel at de endrer seg nok etter hvert..hihi.

Ha en flott dag vennen!

Go klem

Anonym sa...

Men du, det var inte lätt. Tycker det är jättefint. Jag gissar på 1700 kr.
Ha det jättebäst!!!
Kramisar

Mariannes gjenbruk sa...

Flotte møbler, jeg tenker du betalte 750,- for de.

Unknown sa...

Hei Elisabeth!

Så flotte møbler du har fått...eg gjetter du måtte betale kr. 2000.-

Herlig høstkort også, har aldri før sett trekanta kort og det var skikkelig stilig!!
Fargane var berre så samstemte og flotte!

Vi bur eit stykke unda Aurland, er usikker på kor langt det er men ca 2 timars køyring vil eg tru...
Aurland er i Sogn, og eg bur i Fjordane...nærmare bestemt Sunnfjord.
Kjenner heller ingen frå Aurland som eg kjem på i farten heller..men har vært der eit par ganger og er ei flott bygd!

Hmm...1 time til Grey`s Anatomy...eg rekker kanskje å stmeple litt...

Klem,
Jorunn

Unknown sa...

Hei Elisabeth!

Så flotte møbler du har fått...eg gjetter du måtte betale kr. 2000.-

Herlig høstkort også, har aldri før sett trekanta kort og det var skikkelig stilig!!
Fargane var berre så samstemte og flotte!

Vi bur eit stykke unda Aurland, er usikker på kor langt det er men ca 2 timars køyring vil eg tru...
Aurland er i Sogn, og eg bur i Fjordane...nærmare bestemt Sunnfjord.
Kjenner heller ingen frå Aurland som eg kjem på i farten heller..men har vært der eit par ganger og er ei flott bygd!

Hmm...1 time til Grey`s Anatomy...eg rekker kanskje å stmeple litt...

Klem,
Jorunn

Anonym sa...

Heisann !
Du er kjempeheldig som har fått kjøpe denne flotte spisestuegruppa!
Tipper kr 500,- eg da-
Kjempeflott trekant høstkort har du også laget :-) Du er kjempeflink !
God tur til Stavanger til helga. Håper du kommer hjem igjen med masse nye ideer som du vil lære oss.
Klem fra Kjellfrid

Ewonne sa...

Jättesnygga möbler och eftersom det är en väninna tror jag du fått ge 800:- för dem ;o)

Lena sa...

Hei

Så flotte de var da! Jeg tipper du gav 1250 kr for dem. De er jo omtrent nye! Jeg har ikke fått tid til å lage noe særlig med kort de siste dagene, men har to jeg skal legge ut på bloggen senere i kveld. Ha en fin dag!

Klem Lena

Anonym sa...

Hej Elisabeth!
Åhh vad spännande med paket i posten..wiiihh..då ska jag parkera mig utanför postlådan de närmaste dagarna.
Btw,jag gissar på 1000 kronor rakt av som du fick betala.
kram Helena

Anonym sa...

såg nu att det redan var någon som gissar på det,så då måste ju jag gissa något annat...hmm...då gissar jag på att du fick möblerna mot något annat istället;)

Anita Hagen sa...

Så flott spisestue du har fått kjøpt deg vennen. 1500 er jo nesten ingen ting da, så jeg må si du har vært kjempeheldig.

Siden jeg jobber med interiør og er litt "fag-idiot" syns jeg det var gøy å se at du har tapet på veggene. Tar jeg ikke feil, så er det en flott lattefarget fibertapet. Vi har en i vår kolleksjon som heter Spectra/Gobelin.. er vel ikke den vel? Neida, bare tuller. Gøy å se i alle fall :-)

Ha en strååååålende fredag og helg!

Klem Anita

Her er noen av mine layouts