søndag 14. oktober 2007

Bilder fra kurset på Dale..

Hei hei alle sammen;)
Da har jeg vært på Dale og hatt kurs for 11 kjempe koselige damer.. Det var helt topp syns jeg og det tror jeg de også syns. Her er i alle fall noen bilder fra kurset: ..se så smilende og fornøyde de er..
.. Her er Janne (midten) som har ordnet alle disse koselige damene til kurset.. Hun hadde også baket noen fantastiske skillings boller til denne dagen. Tusen tusen takk, Janne;)
Ved siden av Janne sitter veninnen Malin(til høgre),- hun inviterte meg med på en scrappekveld til Bergsdalen... må nok tenke litt på det... litt langt da men det hadde vært utrolig koselig;)

.. i full gang..

Det var også ei som hadde laget en helt nydelig eple kake.. hun ser dere ryggen på ..

.. og noen tok faktisk gulvet i bruk *knis* det gjør faktisk jeg også når jeg holder på... hihi...
Her sitter Malin og Janne.. de er i full gang med å stanse ut bokstaver fra alfabetet mitt..

Tusen takk for en kjempe koselig dag;) Og jeg har hatt en hel super helg på Voss.. Da jeg kom hjem fra kurset og åpnet døren hjemme så ble jeg møtt med den herlige duften av marinerte koteletter og masse godt tilbehør..

Snakk om luksus altså.. ja vi har spist og kost oss hele helgen..

På onsdag er det kurs igjen.. da er det en metallboks som skal pyntes.. og så skal jeg fortsette med jule kort..

Ha en fin kveld alle sammen

Klem fra Elisabeth

12 kommentarer:

Anonym sa...

Tusen takk for kjempekoselig kurs på Dale ;o) Dette var mom første prøve, men ser ut som det går an å bli skikkelig hekta! Det var kjempegøy! Klem Katrin

Ewonne sa...

Vad kul det ser ut att ha varit! Skulle också vilja gå på något sånt nån gång :o)
Ha en trevlig vecka!!
Kram Ewonne

Anonym sa...

Hei på deg Elisabeth!
Skjønner at det ble en vellykket helg på deg!
Ser ut til at de damene på kurset koser seg skikkelig!...å det skal jeg gjøre på onsdag! Gleder meg virkelig til kurset!
Ses!
Natta!

Inger Marie sa...

Hei på deg vennen!!

Jammen har du klart å få lagt ut bilder allerede :)
Så koslig det så ut på kurset.
Kjekt at du har kost deg masse i helgen :)
Jeg har laget Magnolia DT kort i dag :0)
Skal ta bilder og legge de ut i morgen :)

Vi snakkes imorgen vennen!

Go natt og go klem

Aud sa...

Åhh, det så kjempekoselig ut på kurset! :o) Det er så gøy å treffe likesinnede!

Anonym sa...

Hallo där vännen!
Låter som om du haft en toppen helg! Vilka härliga bilder från kursen. Det blev väl mycket pysslat och en hel del skratt och prat kan jag tänka. När kommer du hit och håller kurs hi hi! Skulle vilja lära mig att göra dom där små påsarna nu till jul.
Ha en underbar vecka
Kramar till dig från mig
/Gunilla

Inger Marie sa...

Hei vennen!!

Du er "tatt" se i bloggen min :0)

Klem

Karin sa...

Det ser trevligt ut på kursen. I morgon kväll ska jag hålla kurs på mitt jobb, med mina arbetskamrater.
Kram Karin

Turid Mari sa...

Heisann =)
Så koseli dåkker har hatt det på kurs da =)
Tusen takk før koseli kommentar på min blogg =)
Her har du masse fint.. Blir så inspirert av alle de fine gaveposan overalt, så æ ser jo at æ også må prøve mæ på det =)
Hilsen Turid =)

Christine sa...

takk for hyggelig kommentar i bloggen min :D

og for noen UTROLIG flotte kort du lager! blir sittende her og måpe over alle detaljene! :D

heldige damer som fikk dra på kurs med deg :D

My Paper World sa...

The class looks like it was great fun! I'm glad that you had a good weekend!

Anonym sa...

Hei på deg. Ja,vi hadde det grådig kjekt på kurset på Dale... Kjempeflott av deg å komme så langt for å kurse oss ! Tusen takk ! Så vil jeg hilse til alle som var med..koz dere med scrappingen.. MASSE ! :o) Klem Malin.

Her er noen av mine layouts