fredag 1. februar 2008

Utfordring...

jeg har fått en utfordring av Inger Marie og Eli Kristin.. jeg skal altså fortelle 7 ting om meg selv:

1. Jeg er utrolig glad i snop, og spesielt smågodt.. Har min mann vært og handlet på lørdagen og ikke kjøpt smågodt,- så er det liksom ikke lørdag hi hi. Og jeg kan gjerne leke lørdag flere dager i uken også hihi

2. Sier alt for raskt nei til barna og så blir det ja til slutt... Det var som mannen til en veninne av meg sa for en tid tilbake.. vi må rett og slett bare bli flinkere å si ja med en gang...

3. Veeeeeeldig flink til å utsette ting...

4. Har litt humørsvinginger... altså.. jeg er som oftest veldig blid og glad men jeg kan bli fort "sint" men det går veldig fort over.. liker best å være glad;)

5. Snakker ofte uten å tenke først.... ( har hatt lyst på mange årer mange ganger hi hi)

6. Liker å lage mat..

7. Liker veeeeldig godt å gå på shopping;)

Jeg utfordrer:
susanne
ewonne
trine
lena
silje
karin
karen

håper dere tar utfordringen;)
Ha en kjempe fin helg alle sammen
God klem fra elisabeth

2 kommentarer:

Trine sa...

Hei Elisabeth!
Takk for utfordringen! Den skal jeg ta fatt på i morgen.
Natta!

Anonym sa...

*haha* Roligt läsning!! ;D
Att prata innan man tänker..den känner jag igen! ;)
Trevlig helg!!
KRAM Petra

Her er noen av mine layouts