onsdag 9. juli 2008

Gratuelerer med dagen Lena;)

I dag har min klubb veninne bursdag:)
Jeg var så heldig å få være med på kurset til Anita pr post... Tuuuuusen takk vennen;) Jeg har hatt det liggende en stund og skulle bare pynte det... men den pynten hadde jeg lagt så godt bort at den har ikke dukket opp enda... Gavepose med stempler fra Stempelglede:

.. og enda en gavepose... .. en liten detalj fra den ene posen.. ta en tur inn på Gunnhild sin blogg og se hvordan hun lager disse blomstene.. jeg syns det var en kjempe fin måte å lage pynt på;)
..og atter en pose.. denne posen lagte Torhild og jeg når hun var på kurs her i Sauda.. og det er en stund siden ja... men nå er den ferdig..

Ha en fortsatt fin uke alle sammen;)
Klem fra Elisabeth

23 kommentarer:

Turid Mari sa...

Åååj.. Hit hadde det jo plutselig kommet masse fint :) Herlig kort, og nyydelige gaveposa :) Åhh.. :)

Klart æ kan sende dæ litt blondebånd :) Send mæ bare adressa di på mail, så kommer det i posten :)
turriz@hotmail.com

Stoor klem!!

eba sa...

Se der, ja! Her var det jo kommet masse flott! :) Koselig og inspirerende!!!

❤ Kaia sa...

Ser der ja, endelig noe nytt ;-)
Posene dine var kjempefine, tror jammen jeg må ha stemplene fra stempelglede jeg også, retroblomstene ble så fine. nydelige ark du har brukt. Kommer innom en tur i dag så snakkes vi
Stor klem ;-)

tessa sa...

nyyydelig pose snuppa!!!

Kristine sa...

Her var det kommet masse flott Elisabeth!
Ser du har brukt noe av det nye som dukket opp i postkassen din(les:punch). Thi hi;)
Ha en flott dag på jobb!
Klem fra meg;)

bibbi sa...

Hei hei :)
Fant bloggen din via Kristine sin blog, og jammen meg må jeg si at du laget utrolig mye fint!!!! Gleder meg til neste prosjekt du legger ut :)

Ha en fin dag!

Johanna

bibbi sa...

Hei igjen :)
Tusen takk for koselig kommentar! Selvfølgelig greit at du linker - jeg har linket til deg også :)

Lim sa...

WOW.. beautiful cards and bag. I love the flowers and all the details. Great job.
Thank you for all the nice comments that you do in my blog.
Hugs,
Lim

Torill sa...

Nydelige poser altså! Så kjekkt å gi og få sånne da!!!

Unni sa...

Oi såååå mye fint, LEKRE gaveposer:)
Unni

Camilla sa...

Hejsan!
Åh, vad mycket fint du har gjort.
Påsen är för fin.
Härliga färger och papper.
Ha en bra dag.
Kram Camilla

Rønnaug S. sa...

Takk for koselig hilsen i bloggen min. Sitter her å nyter gaveposene dine. Skal gjøre noe til en bursdag i neste uke og trur nok at en sånn en bør gjøre nytten ;).

Er bare en liten tur heimom. Stølen venter på meg igjen om en times tid.

Kos deg. Nå begynner fellesferieværet her, så da kan det kanskje være like greit at ferien er over ;) Men jeg ferierer gjerne litt til, jeg, selv om det regner litt :)

Else Irene sa...

Hei Elisabeth :)

Så mange flotte gaveposer du har laget!! Jeg venter også på den derre Word window punchen i posten, og da skal jeg også prøve med på noen slike :) Takk for super inspirasjon!!

Håper du fortsatt nyter sommeren :)

Klem, elsi

hjemme bra sa...

Hei Elisabeth.

Ser og leser at du har hatt en flott sommerferie. Og det er dumt at ferien alltid går så fort.

Så mye fint du har laget!
Tenk å få en så flott gavepose!!

Og takk for linken til hun som viste hvordan man kan lage de vakre blomstene. Tror jeg må sette en slik punch på ønskelisten....

Lena sa...

Skal si du har vært effektiv etter ferien! Så fantastisk mye flott Elisabeth. Du er superflink altså!!!

Klem

Anonym sa...

MUUUUMMA!! Vilka toppenfina kort du gjort!!!! LÖÖÖVLI! =D
HOppas allt är bra! Trevlig helg!
kram Petra

Gunilla/Nilla sa...

Äntligen är du tillbaka. Har saknat dig massor. Förstår att du haft en underbar semester!
Vilka fina saker du har skapat. Så smakfulla fäger och SUPERläckra dekorationer. Det är så härligt att kika in i din blogg!!
OJ vad kul det skulla vara att få gå på kurs för Anita.
Nä du min vän nu KALLAR sängen på mig.
Ha en underbar lördag♥
kram till dig från mig/Gunilla

My Paper World sa...

Wow! Very beautiful creations! xx

Kortmanitove sa...

Så mye fint du har fått lagt inn etter ferien... så posene dine på papirgleder sitt forum, så da måtte jeg inn her å kikke... De er så flotte, med mange detaljer å hvile øynene på... herlig.
Tove

Anonym sa...

Oj oj, alltid lika vackra alster att titta på. Mellandelarna bakom bradsen är så pricken över i, jättesnyggt.

Det glädjer mig att höra att du ska börja på nytt jobb. Jätteglad för din skull.

Ha nu så gott o lycka till på ditt nya jobb.
Kramisar Susanne

Jill sa...

Ferien er over her oxo, men da blir det jo scrappetid igjen så ikke så galt at det ikke er godt for noe... :-)
Kjempeflotte kort og gaveposer du har laget!
Super måte å pynte puncheblomstene på!!!

Ruth sa...

Hei Elisabeth! Så mye lekkert du har tryllet frem i bloggen din! De gaveposene er bare så rålekre!Nyyyydelige!

Ha en fortsatt flott sommer (i regnværet...)

Klem, Ruth :)

My Paper World sa...

I hope that you get some sunshine soon!
Hugs!
Nicola xx

Her er noen av mine layouts